Generalforsamling 2022: Indkaldelse

Balletforening Danmark

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling iflg. vedtægterne

Mandag 30. maj 2022 kl. 15.00 på Alléen 7a, 4180 Sorø

Dagsorden iflg. vedtægterne:

1. Valg af dirigent og referent
  2. Fremlæggelse af formandens beretning samt godkendelse heraf
  3. Fremlæggelse af bestyrelsens hensigtserklæring samt godkendelse heraf
  4. Fremlæggelse af regnskab samt godkendelse heraf
  5. Fremlæggelse af budget samt godkendelse heraf
  6. Fastsættelse af kontingenter
  7. Behandling af forslag, der er modtaget skriftligt senest to uger før generalforsamlingen
  8. Valg til bestyrelsen
    a. Fællesskaberne vælger 1 bestyrelsesmedlem (hvert fællesskab har 1 stemme)
    b. De personlige medlemmer vælger den øvrige bestyrelse
  9. Valg af revisor

Ad 7) Forslag fremsendes til formanden på mail: c.neergaard@gmail.com

Ad 8) Der er 1 bestyrelsesmedlem på valg hvert år iflg. vedtægterne. Bestyrelsen har besluttet, at kassereren er på valg i år. Det er Søren og han modtager genvalg. Derudover kan der sidde op til 7 medlemmer i bestyrelsen, dvs. der er pt. 4 ledige pladser som er åbne for valg.

Ad 9) Nuværende revisor ønsker ikke genvalg, så der skal vælges en ny.

Deltagelse i generalforsamlingen kan både ske i form af personligt fremmøde og virtuelt, hvis nogen ønsker det. Ved sidstnævnte gives besked til formanden senest 14 dage før, så vi kan nå at udsende møde-link.

c.neergaard@gmail.com

Balletcoach og projektleder, korrespondent Charlotte de Neergaard, udvikler af BalletFitness-systemet og underviser i voksenballet i Sorø Balletforening
Næstformand

sofieblond@gmail.com

Balletunderviser, pædagog Sofie Blond, underviser på Balletskolen i Næstved og Børneballetten i Sorø
Kasserer

soren@kompagnonerne.dk

Journalist, cand.mag. Søren Dam Nielsen, indehaver af Kompagnonerne.dk, herunder trænings-sitet IntelligentFitness.dk

Offentliggjort af Balletforening Danmark

Balletforening Danmark er en landsdækkende interesseorganisation for balletfællesskaber og balletundervisere.