Vi hjælper dit balletfællesskab

Balletforening Danmark hjælper undervisere med at få flere elever

Få dit balletfællesskab på landkortet

Vi informerer om balletfællesskaber og balletundervisning i Danmark og gør det nemt for nye elever at tilmelde sig en prøvetime i DIT balletfællesskab.

Opret dit balletfællesskabs hold på den online platform Motivu – det er gratis og dine hold får helt automatisk en fantastisk online eksponering. Samtidig gør du det meget let for potentielle nye elever at tilmelde sig en prøvetime i dit balletfællesskab via det online tilmeldingssystem. Det eneste krav er, at prøvetimen skal være gratis.

Du kan oprette dit balletfællesskab på 2 måder:

Gør-det-selv-metoden

Du opretter selv dit balletfællesskab som arrangør på Motivu og herefter opretter du selv alle dine hold og holder dem opdateret mht. tid/sted/indhold/logo/billeder.

Vi gør det for dig

Balletforening Danmark opretter dine hold som koordinerende arrangør, men under dit balletfællesskabs navn og kontaktoplysninger. I praksis foregår det sådan, at titlen på hvert oprettet hold vil indeholde din bys navn, dit balletfællesskabs navn samt holdets navn ➡ SE EKSEMPEL HER. Dit balletfællesskabs kontaktoplysninger (fysisk adresse, mobilnr. samt tilmeldingslink) bliver ligeledes oprettet. Herefter får du en notifikation med kontaktoplysninger, hold og dato for prøvetime, så snart en ny elev tilmelder sig en prøvetime i dit balletfællesskab.

Dette hjælper vi dig også gerne med:

• Har du oprettet dit balletfællesskab på GoogleMyBusiness? Det er let at gøre og det har afgørende betydning for din eksponering i søgemaskinen Google (som næsten alle bruger, når de søger online). Dit balletfællesskab kan simpelthen IKKE tåle IKKE at være til stede der. Læs her hvorfor det er risikabelt kun at have en FB-side. Kontakt os, hvis vi skal hjælpe dig med at oprette en konto på Google.
  • Er der interessante balletaktiviteter i dit balletfællesskab? Eller vil du bare gerne fortælle om, hvad I har gang i, hvem der leder det, hvem der underviser, hvordan det er startet og hvad I drømmer om? Vi skriver meget gerne om det og kommer det på vores BLOG under kategorien Fællesskaber. Kontakt os, hvis vi også skal skrive om jer.
  • Sidder du med et konkret behov for hjælp eller har du gode idéer til, hvordan vi yderligere kan hjælpe dig med at udbrede kendskabet til ballet som motionsform og træningsmetode? Så kontakt os endelig.

Vores vision er, at der skal findes minimum ét ballethold i hver en by med en idrætshal – over hele landet. Jo mere udbredt og anerkendt ballet som motionsform og træningsmetode bliver, jo flere elever kommer der til DIT balletfællesskab.

Sådan hjælper vi …

Vi eksponerer balletmotion til nye målgrupper og fortæller om de danske balletfællesskaber.

EKSEMPLER: Byoversigt SorøBalletfællesskaber/BLOG

Vi skaber rammerne for markedsføring af ballet som tilgængeligt fritidstilbud på lige fod med idræt og sport.

EKSEMPLER: Motivu rekrutteringVoksenballet-gruppe på FB

Vi har fokus på landsdækkende balletevents, balletkonkurrencer og fagligt samarbejde.

EKSEMPLER: Den Danske Balletpris 2021Tips & Tricks/BLOG

Støt op – kom med – deltag

Deltag i Balletforening Danmarks netværk af balletfællesskaber og støt op om ballet som motions- og træningsform for alle aldersgrupper i Danmark. Sæt X i rubrikken “Jeg repræsenterer et balletfællesskab” på tilmeldingsformularen. Det er GRATIS at være med, og du kan til hver en tid framelde dig igen. Gå til TILMELDINGSFORMULAR.

Har du spørgsmål? Kontakt os her:

• charlotte@intelligentfitness.dk
  • mobil 23 24 86 12

Vi glæder os til at høre fra dig!